Friday, May 9, 2008

Cold liao

I didnt take k of myself so i sick liao
cold...so keep coughing n nose block
so cham sia...
hope b4 Tues will recover
coz Tues basic math test
sigh gambade leh

Thanks 4 my xiao xiao family de concern
luv u all ar...hehe
muz drink more water n take more rest liao
u guys 2 ar...

每次你们吵我被夹在中间
有时我帮你讲话你也不会感恩
人说爱屋及乌这道理你懂不懂啊
真是。。。以后我不管了
也不帮你了
还有啊。。。有时不是在跟你说话
不要每次叫我闭嘴
还说我很吵很烦
即使在很多人面前也这样
虽然我不是你的谁,但我也是人
一个又感觉,有反应的人耶
算了,反正每次都是这样的啦
习惯了~~~

~QI~

No comments: