Friday, October 10, 2008

New Sem

New semester started so we need to buy new books again
sigh those book really expensive and just used them for 3 months
my money bye bye
i will miss you guys la
this week quite okay lor nothings special
oh ya this time we have two ah mo teacher
actually History mentor is Singaporean la
another mentor teach Microeconomics
haiz this sound difficult wor~~~

oh ya i saw this song from dear's blog
i think it is nice wor


元卫觉醒 --> 过期

想要保持沉默却有太多的话想说
你拥有了自由而我只剩难过
试探你的心中是否还有我的影踪
昨日留下的梦化作美丽的星空
笑着说不难过但是眼泪骗不了我
是坚强还是懦弱早已模糊了我
我开始懂得试着让自己慢慢忘记你
看着我们的爱随着时间过期
我开始了解感情的世界没有输和赢
曾经深爱着你在有效期限里过期




Lyn

No comments: