Wednesday, October 31, 2007

unbelievable

Sigh...
tis week doing nite shift n i am aboyeur
got 3 aboyeur wor but feel like only 1 doing things lor
mon other 2 go 2 eat so leave me doing things
finish liao they oso dun cum in help me clear rubbish de

Tues mid shift dun count properly de sum wrong de
den we count again lor
angry w Suraj leh feel like he very irresponsible de
he say not nid count juz continue doing leh
if wrong den how???very hard 2 do meh
den i feel angry so tell him
'can u be more responsible,if u feel hard 2 do den juz let me do la'
so he say okok he will do it lor
sigh~~
den later Randy go eat den Suraj go home earlier
so at de end i do alone again
haiz~~~but tis time Randy got help take out de linen la~~

Tues Mr Luah suddenly say wanna giv us 25 International Cocktail test wor
den he juz give us 45 mins
we nid 2 copy n memorize as we dun bring de paper
b4 test i feel quite ok liao
but when i got de paper feel like nearly 4get all
sigh~~~
idiot me la...slap myself
den he say next day continue lor
actually like tis oso gud la,so i will study ma
haha

Wed Tiff doing aboyeur w me
wow 2day many customers leh
is Charcoal another shift de la
2day is Yan ling n Daddy de birthday neh
i got call daddy leh~~haha
new order keep coming in

but b4 free no customer we chat bout ghost story
so scary leh...me scare scare
haha

wow 2day in bad mood leh
Tiff beritahu saya apa perempuan itu cakap
dia sendiri juga setengah malaysian lor
tapi cakap ini macam
dia tanya Tiff dia sudah berapa tahun di Sg
Tiff cakap 2 tahun
dan dia cakap no wonder la kamu punya chinese ada 1 slang
dan cakap dia juga malaysian lor
tapi dia punya chinese bagus kan
tak tau dia ialah malaysian kan
dan cakap dia tak macam lain punya malaysian 'di ji'
walao selepas saya dengar saya memang marah lor

After work a fren call me den we chat all de way till i reach home
haha long rite
but when i on9 lain satu orang buat saya marah
dia ialah friendster punya kawan
dan dia add saya punya msn lor
dulu dia mahu saya punya number saya tak mau
jadi cakap tunggu kita memang tau each other

tapi semalam dia mau leh saya cakap tak mau liao
saya cakap saya tiday cincai beri org saya punya nombor
dia cakap saya seharusnya percaya dia lor
dia tanya lagi jadi saya cakap saya mau pergi mandi dulu
lepas tu saya beritahu dia saya mau tidur sudah
dia tanya lagi sebelum saya tidur boleh dia telefon saya tak
dan saya beritahu dia saya tak mau

dia baru cakap kalau ini macam dia tak paksa saya
walao dulu dia sudah macam paksa saya lor

lepas tu dia cakap dia suka saya leh
kami hanya sembang beberapa kali leh...haiz
ARG!!!bad mood leh!!!

~QI~


No comments: